vrijdag 8 januari 2016

Een groter blok

Het naaien aan blokken bleek leuker dan ik dacht. En na twee versies van het blokkenspel bleek ik ook nog wel toepassingen te weten voor een schuimrubberblok van 10x10x10 cm.


Patchworkblokken van 10x10 cm waren zo gemaakt. Al eerder gebruikte patronen heb ik verkleind.





Er moeten er nog twee bijgemaakt worden. Het zijn maar kleine werkjes, met Kerstmis heb ik zitten naaien tijdens de momenten dat we geen afspraken hadden.



Hier zijn ze met zijn vieren bij elkaar.


De kleine patchworkjes versier ik verder niet. Ze worden op het blok aan elkaar genaaid. Ik laat het geheel nog wel zien als het klaar is.

In december heb ik ook nog wel aan lasersnijden gedaan.


Vogels en vissen, vrij naar Escher.


Ik ben ze eerder al eens aan het borduren geweest.

We hadden de afgelopen periode geen witte kerst. Daar heb ik zelf wat aan gedaan.


Dit patroon komt uit het boekje "Zauberhafte Lieseleien" van Hilde Klatt. 


En dat werd dit sneeuwvrouwtje.

1 opmerking:

  1. Gaat heel leuk worden die kubus. Het patroontje met de paarse hoekjes vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen