donderdag 19 november 2015

Kerstster 2015


Van de Penrosequilt "darts and kites" ofwel "pijlen en vliegers" had ik nog wel voorgeknipte stukken over. Ik heb dat in mijn bericht van 6 oktober jl. al genoemd.



Er waren vooral veel lila penrose-vliegers.


En een paar blauwe


Ik naai deze sterren twee aan twee tegen elkaar met een laagje vulling ertussen. Daarna worden ze nog verder versierd met kraaltjes, glitter of iets dergelijks. 
Maar het patroon publiceer ik nu al. Kleurplaatjes heb ik er deze keer niet apart bijgemaakt.
Op de pagina Kerstpatronen staat de link naar het patroon. Dat is overigens ook geschikt voor knutselen met papier. Maar dat is niet zo "mijn ding".


Behalve vliegers had ik ook nog wat pijlen over. Die heb ik ook verwerkt in een ster. Hier is geen patroon van.
De liefhebbers van kleine projectjes wens ik er veel plezier mee.
Zelf naai ik zo'n ster in een avond. Maar ook wie iets langzamer naait, krijgt hem voor de kerst wel af.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen