maandag 1 december 2014

Kerstpatroontje

Op verzoek hierbij een niet zo heel nieuw patroon. Ik had het in elk geval nog nooit gepubliceerd.



Over deze indeling van een zeshoek heb ik eerder wel geschreven op 11 januari 2012, 13 januari 2012, 1 juni 2012. 




Hierboven is ook een voorbeeld van de indeling en die indeling ziet er ingewikkelder uit dan hij is. 

Ik gebruik vrijwel nooit klassieke kerststofjes in rood, groen en goud. Nu heb ik gekozen voor rendieren, sterren en een zwart lapje met zilveren spikkels.
De top is net klaar, ik ga deze zeshoek nog voorzien van een vulling en een achterkant, en dan wordt er ook nog gequilt.
De papiertjes zitten er nog in. Maar ik wil nu het patroon vast delen.
Kijk bij de losse patronen of bij de kerstpatronen, en volg de links naar de kleurplaatjes of de patroondelen.



3 opmerkingen: