maandag 30 december 2013

Een goede jaarwisseling gewenst

Al mijn lezers wens ik een heel gezond en gelukkig 2014


met veel lichtpuntjes

Goede voornemens? Ja, die heb ik wel.
En hieronder kun je ze zien:


Ik ben van plan weer veel mandala's te gaan maken.




De bouwstenen zijn al gemaakt. Het leukste is het in elkaar zetten.


Voor deze zijn nog niet alle onderdelen compleet


Deze stof is al lang niet meer te koop, maar ik heb eerder al een voorraad ingeslagen. Het is de flower-powerstof waarvan ik ook de mandala in de titel van mijn weblog gemaakt heb.
Deze zal anders worden, omdat ik de patroondelen op andere plekken uit de stof gehaald heb. Het wordt dus weer een verrassing hoe deze er uit zal komen te zien. 

Voor 2014 veel patchwork en quiltplezier!!!!!

5 opmerkingen:

  1. Liebe Dorothea,

    ich wünsche dir für 2014 Alles Gute.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy New Year with many beautiful works, Peace and Light in the hearts!
    See my Blog at my mandala. I put one more row around. Enjoyed it!
    Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een goede jaarwisseling toegewenst en een creatief nieuw (mandala) jaar.

    BeantwoordenVerwijderen