dinsdag 24 december 2013

Beppie en de kunst van het weglaten



Deze ster naaide ik het afgelopen voorjaar. 
Het was het proefmodel voor de quilt die ik eerder liet zien. 




Er zit geen middenstuk meer in. Dat heb ik er uit gehaald omdat het veel te druk werd.


Dat zit nu in deze rose star, en eigenlijk vind ik het midden hier ook te druk.
En de ster heeft nu de titel gekregen: de Kunst van het Weglaten.

Zo'n proefmodel komt overigens niet op de kastplank terecht.
Deze doet dienst als poppendeken.


Er staat hier een poppenbed in de woonkamer, omdat ik twee keer per week op twee kleine meisjes pas. Ze zijn een en twee jaar oud, en ze dekken graag en vaak Beppie onder. 
Beppie heeft veel dekens.


Ze ligt er warm bij.


En dit is Beppie, ik heb haar ook zelf in de kleren gezet.

Ik wens ieder die dit leest fijne feestdagen en een goed begin van 2014.

3 opmerkingen:

  1. Wonderful looks your Mini quilt.
    I wish you a wonderful christmas time.
    Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The colors you use is the most beautiful get jobs.
    Thank you for everything you taught us in 2013 and that 2014 is even better.
    Merry Christmas and Happy New Year!
    hugs

    Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dorothea,

    niedlich die Puppendecken.
    Ich wünsche dir ein schönes Weihnachtsfest und alles Gute für 2014.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen