woensdag 20 november 2013

Verslaafd aan mandala's

Er bestaan veel leuke patronen om te lieseln. Ik probeer dan ook regelmatig wat uit. Maar het patroon dat  me steeds weer vraagt om genaaid te worden is mijn eigen mandala patroon. Vorig jaar zette ik een werkbeschrijving op dit weblog. Ik kreeg veel leuke reacties, de patroondelen zijn duizenden keren gedownload en het is zelfs al door iemand gemaakt.
Ik ben er weer eens mee aan de gang gegaan, gewoon voor mijn eigen plezier.



En dit is dan het resultaat.  Binnenin zit meer contrast dan aan de buitenkant.  Deze mandala moet nog afgewerkt worden. Je ziet hier alleen nog maar de top.

4 opmerkingen:

  1. Hei Dorothea
    This Mandala as well looks great!
    You are sewing so nice things!
    Have a nice Day -Ha en fin dag
    Greetngs from Norway
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Dorotheia,
    I intend to do all of them, love them. My problem is the choice of fabrics, the colors, I am always in doubt, do like to do when you're not pleasing me. The "Penrose" I'm finished, I liked the result. Thank you.
    Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So lovely!
    Greetings from Finland! :)
    Ulla's Quilt World
    Hugs, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn telkens weer prachtig.deze ook..

    BeantwoordenVerwijderen