donderdag 31 oktober 2013

Het hoeft niet altijd moeilijk

Mijn valkuil is dat ik vaak mijn patronen ingewikkeld maak.


Dat is natuurlijk helemaal niet nodig.
Deze hexagon is samengesteld uit 24 halve zeshoeken en 12 ruiten.
Moeilijker is niet nodig. Met een beetje fantasie zie ik er ook wel een kerstster in.
Maar ik ben ook weer teruggekeerd naar mijn eigen patroon. Mijn mandala met negen punten nodigt me ook uit om weer onderhanden te nemen.
Tot nu toe had ik er acht gemaakt.


Maar de volgende is al weer in de maak. Het meeste werk is altijd het om papier naaien van de onderdeeltjes. Daarna zit hij zo in elkaar.

6 opmerkingen:

  1. ziet prachtig uit,ik doe hexagonen plakken zo gepiept ,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein sehr schöner Stern.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous.This month I made some hexies.Thanks for sharing your patter and hope to do one.Havea fun day!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dorothea, was beautiful.
    The penrose I showed the picture was wavy, frogged and I'm doing without holding the tissue paper and is getting very good. Thanks for your help. When finished the picture show.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dezelfde valkuil als jij, waarom makkelijk als het moeilijk ook kan. Deze hexagon is prachtig geworden. Heel inspirerend.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, der Stern sieht auch ganz toll aus.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen