maandag 2 september 2013

Het werk van Ina

Op de open dag in september 2012 kwam Ina haar werk laten zien. Ik heb er hier al eerder over geschreven. Afgelopen zaterdag zag ik het eindresultaat. Ina heeft het afgelopen jaar behoorlijk doorgewerkt. Kijk maar:



Ze heeft de top langs de randen op een lap fleece genaaid. Verder heeft ze het geknoopt.
Ik neem mijn petje voor je af, Ina! Heel mooi geworden.
En ik ben blij dat je hem kwam showen.

Het patroon is er nog steeds. Hier vind je de link. Scroll naar beneden voor de link naar het patroon zelf.

Ik wil iedereen die gereageerd heeft op mijn vorige berichtje van harte danken voor al het positiefs dat er gezegd is.
Een nieuw project heeft zich al aangediend. Maar dat zit nog in de ontwerpfase. Alleen de tekening heb ik nog maar gemaakt.

3 opmerkingen: