dinsdag 13 augustus 2013

twaalf tegels

In eerste instantie was ik van plan om elke tegel samen te stellen uit vier vormpjes van één kleurgroep. Dat idee heb ik losgelaten.  Ik heb er meer aardigheid in om lapjes van verschillende projectjes te verwerken. Het combineert dan misschien niet altijd,  maar het wordt voor mij persoonlijker en waardevol. 



Het is zo wel een beetje een allegaartje.



Er zit van alles bij, de kerstmandala van afgelopen winter, een werkje dat ik nog niet heb laten zien en mijn oude zomerjurk.


Maar zoiets zal het wel gaan worden.
Nu alleen nog aan elkaar, vulling, achterkant, doorstikken en een rand er om heen naaien. Dan kan deze op het poppenbed.

3 opmerkingen:

  1. Dat wordt een mooi poppendekentje. En dat is het leuke van dit soort werkjes. Het mag helemaal worden zoals je het zelf wil. Niets moet, alles mag.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das sieht super aus. Das Muster gefällt mir sehr gut.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen