vrijdag 24 mei 2013

Glazen potjes

Van januari tot ergens in maart zag ik ze wel in de winkels. Glazen potjes met bolletjes er in. Soms nam ik er eentje mee bij de boodschappen. Alvast het voorjaar in huis.
En als de bloemen dan uitgebloeid zijn en de potjes weer leeg, belanden die uiteindelijk bij de kringloopwinkel, waar dan wel iemand komt die ze kan gebruiken.
Maar ik heb nu een nieuwe toepassing: 



De bloemen in wording. Normaal heb ik wel een aantal projecten tegelijk onder handen. Maar als ik de onderdelen gesorteerd in mijn glazen potten in de buurt van de vensterbank zet, blijven ze in het zicht en loopt het aantal projecten niet uit de hand.



Grijpklaar om verwerkt te worden.



Hier zat in februari een witte hyacint in. 



En hier een paarse.



En dit was een grotere pot met narcissen. 

En nu maar zien of ik weer bloemen kan laten bloeien van deze onderdeeltjes. Ik schiet weer lekker op.



En de echte bloemen? Daar ga ik voor naar buiten.


4 opmerkingen:

  1. Handig idee en het staat nog leuk ook.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They look fantastic and colorful.Can´t wait tosee them joined.Happy sewing!

    BeantwoordenVerwijderen