vrijdag 25 februari 2011

Escher 1

Het is nog geen voorjaar en ik heb er even genoeg van om aan mijn hagedissen te naaien. De zeshoekindeling is lastig. En in dit seizoen zie ik ook nog geen salamanders in onze tuin.
Maar Escher heeft meer hagedissen getekend en op internet vond ik dit plaatje:




Ik waag me er niet aan om hier een patchwork van te maken, ik probeer een borduurpatroon te maken en dat lukt.




En de hagedissen passen inderdaad in elkaar




Alleen de neusjes komen niet recht tegenover elkaar uit

1 opmerking:

  1. Hallo Dorothea,
    Wat een leuk borduurpatroon heb je gemaakt. Ik borduur weliswaar niet, maar ik ga proberen het om te zetten in schaduwbreien. Vogels en vissen heb ik al zelf een keer gemaakt in schaduwbreien. Het kan zijn dat ik het opnieuw probeer met jouw borduurpatroon. Lijkt me mooier. Kijk maar eens op mijn site: www.schaduwbreien.jouwweb.nl
    Groeten, Ingrid Bakker

    BeantwoordenVerwijderen